FAQ - częste pytania

Chciałbym zamówić etu z własnym grawerem. Czy to możliwe?
Oczywiście! Realizujemy zamówienia w pełni spersonalizowane. Każde kalkulujemy indywidualnie – omawiamy i konsultujemy by zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
Tak. Jesteśmy w stanie zaopatrzyć Wasz sklep w dowolną ilość naszych produktów. Do każdego zamówienia, także hurtowego, podchodzimy indywidualnie. W przypadku zamówień hurtowych konsultujemy i oceniamy czas produkcji i dostawy.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
Możesz wybrać pomiędzy 3 metodami bezpiecznych płatności.
PayU - perator płatności internetowych[2] działający jako system, który daje możliwość dokonywania oraz otrzymywania wpłat przez Internet pomiędzy osobami posiadającymi konto e-mail. PayU daje możliwość płacenia kartą kredytową lub przelewem bankowym.
Przelewy24 – największa w Polsce ilość metod płatniczych. Łącznie na platformie Przelewy24 dostępnych jest już 114 automatycznie obsługiwanych banków zapewniających klientom bezpieczne i wygodne zakupy.
PayPal – amerykańska firma oferująca usługi płatnicze umożliwiające firmom i klientom indywidualnym posiadającym adres e-mail wysyłanie oraz odbieranie płatności przez Internet. PayPal działa na zasadzie wirtualnej portmonetki.
Za pobraniem - zapłacisz bezpośrednio u Kuriera DPD.

Kiedy zostaną porane opłaty z mojego konta?
Bewood obsługuje płatności za pomocą platform PayU, Przelewy24 i Paypal. Pobranie opłat w obu przypadkach następuje automatycznie. Jeżeli z jakiegoś powodu zamówienie zostanie anulowane otrzymasz całkowity zwrot poniesionych kosztów.
W przypadku płatności poprzez przelew bankowy opłata zostanie pobrana w momencie akceptacji wykonywanego przelewu poprzez Internet, bank lub pocztę tradycyjną.

Poszukuję numeru konta bankowego Bewood - gdzie go znajde?
Pełne dane firmy dostępne są w Regulaminie naszego serwisu. Natomiast nic nie sprawia nam więcej radości jak pomoc naszym klientom dlatego podajemy dane także tutaj:

mBank S.A.
bewood Sp. z o.o. Sp. k.
Ul. Parkowa 90, Wólka 05-083
KONTO KRAJOWE: 11 1140 2004 0000 3202 7730 1436
IBAN: PL11 1140 2004 0000 3202 7730 1436
SWIFT CODE: BREXPLPWMBK

Czy płatności na Bewood.pl są bezpieczne?
Bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Wszystkie płatności na bewood realizowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dających pełną gwarancję najlepszej jakości obsługi technicznej.
Czy moje dane osobowe będą chronione?
Gwarantujemy pełną ochronę danych osobowych. Pozostaną one niejawne i nie dostaną się w niepowołane ręce. Więcej informacji uzyskasz zapoznając się z naszą Polityką Prywatności.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Każde zamówienie jest dla nas priorytetem. Zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni roboczych. Do tego czasu trzeba doliczyć także czas wysyłki w zależności od wybranego wariantu dostawy towaru.
Szczegółowy czas realizacji zamówienia podany jest w karcie konkretnego produktu.
Wyjątkiem są zamówienia indywidualne – na zamówienie (spersonalizowane). Na takie zamówienia rezerwujemy sobie czas ok 5 dni roboczych.

Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?
Po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzającą wiadomość mailową. W momencie odebrania Twojej przesyłki przez firmę kurierską zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego na podstawie którego możliwe jest śledzenie losów swojej przesyłki. Wysyłamy także wiadomość informacyjną o realizacji zamówienia.
W przypadku realizacji zamówienia poprzez przesyłkę pocztową – po nadaniu przesyłki wysyłamy wiadomość mailową z informacją o realizacji zamówienia.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas numer zamówienia. Na jego podstawie łatwo ustalisz, co aktualnie dzieje się z Twoją przesyłką. Status zamówienia jest również dostępny dla osób posiadających swoje konto w serwisie bewood.pl, w zakładce “Twój Panel”.

Czy mogę anulować moje zamówienie?
Do momentu wysłania zamówienia możliwe jest jego anulowanie. Niezależnie od przyczyny. Po odebraniu przesyłki przez kuriera, nie możemy już usunąć zamówienia. Akceptujemy jednak zwroty. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt.
Nie jest możliwy zwrot ani anulowanie zamówienia spersonalizowanego – złożonego na zamówienie o konkretnych wytycznych i wskazaniach co do produkcji.

Czy mogę odebrać osobiście moje zamówienie?
Szanowny Kliencie! Cały czas pracujemy nad rozwojem naszej firmy. Już wkrótce będziesz mógł osobiście odbierać swoje zamówienia.

Ile zapłacę za wysyłkę?
Pełną ofertę usług transportowych znajdziesz w zakładce → Koszty dostawy.

Czy można gdzieś "na żywo" obejrzeć produkty?
Jasne Kliknij tutaj i zobacz gdzie możesz zobaczyć nasze etui.

Posiadam kod rabatowy, w jaki sposób mogę go użyć?
Kod rabatowy zrealizujesz w Koszyku w momencie składania zamówienia. Wystarczy go wpisać i aktywować.
POTRZEBUJESZ POMOCY?

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji 
od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00

662 696 696
Koszt połączenia według taryfy operatora