ZŁÓŻ I OPŁAĆ ZAMÓWIENIE DO 20.12 (do godz. 20-tej), A OTRZYMASZ PACZKĘ PRZED ŚWIĘTAMI. 

Zwroty i reklamacje


ZWROT
(odstapienie od umowy)

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Do maksymalnego przyśpieszenia procedowania sprawy sugerujemy skorzystanie ze specjalnego formularza zwrotu. Należy go pobrać, wydrukować i uzupełnić a następnie  dołączyć do pudełka ze zwracanym towarem. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. 
Formularz pobierzesz klikając na poniższy link:



Zwracamy uwagę na staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Zalecamy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą.


2. Wyślij produkty - masz na to 14 dni

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

Bewood - ZWROT
Sienkiewicza 113
05-082 Stare Babice

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. 


3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest: w przypadku metody płatności : PayU, Przelewy24 oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.



WYMIANA

1. Zwróć produkty

W sklepie bewood.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.


2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności Przelewy24, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).



REKLAMACJA

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby maksymalnie przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji zalecamy uzupełnić poniższy formularz reklamacji – a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.


Zwracamy uwagę na staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Zalecamy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą.

2. Wyślij produkty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru.
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

Bewood - REKLAMACJA
Sienkiewicza 113
05-082 Stare Babice


3. Poczekaj na decyzję w sprawie reklamacji

W przypadku podjęcia decyzji o:
wymianie - niezwłocznie wyślemy nowy produkt.
naprawie - niezwłocznie wyślemy naprawiony produkt.
zwrocie - po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest: w przypadku metody płatności : PayU, Przelewy24 oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.